Nu åker du ut ur mitt liv, för gott!

Jag har bestämt mig, imorgon åker den jäveln som har plågat mig i 5,5 år ut ur mitt liv för gott. Jag pratar om min förbannade visdomstand. Ni får ursäkta språket men jag är så jävla irriterad just nu. Har tagit värktablett men inte ens det hjälper, får bita ihop tills imorgon. Det gör ont i hela högra halvan av ansiktet, i huvdet, örat, kinden, käften, halsen och nacken. Jag blir så trött. Men nu vet jag vad jag har att vänta hos tandis ( drog ut den ena visdomstanden för någon vecka sedan) jag hatar att vara där, men jag hatar den här tanden ännu mer så jag har inget val. Får hålla tummen nu att de inte behöver operera bort den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0