Min lilla bebis

Leker "sjuksyster" åt min lilla katt, tar hand om henne så mycket jag kan, hon får bara bo här i vardagsrummet en tid fram över så att de andra katterna inte är på henne och slickar på såret. Köpt ny toa och allt till henne för att minska infektionsrisken så mycket som möjligt, rent vatten hela tiden, ren sovplats, har skurat och damsugit också, allt för min bebis. Just nu är hon skitirriterad på kragen och försöker ta av den, så man måste ha koll på henne hela tiden. Stackarn vet inte om att det är 14 dagar hon ska ha den irriterande kragen.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken fin katt!!:)

Hoppas det går bra för henne med kragen.

2010-09-09 @ 22:11:28
URL: http://kattvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0