Just nu

Älskling sa nyss att han skulle hämta lite kläder hos sina päron, ehh va säger jag och blir chokad (han har lite kläder där eftersom att vi inte har någon tvättmaskin för tillfället) han går sin väg och jag sitter chockad i soffan och funderar på vad som orsakade det rycket. Under dessa 9 veckor vi har renoverat har han inte hämtat sina rena kläder någon gång så jag blev riktigt förvirrad. Efter en kvart kommer han hem igen, med en överaskning. B&Js half baked och en geisha, det är käääääääärlek :)


Humöret blev genast bra igen ( har ju tandvärk ) glassen bedövade bra. Sitter just nu och kollar på Idol och chattar med min underbara bästa vän Tina ♥ Nu ska jag kolla på premiären av Kenza & Tyras show :)


UPDATE: omöjligt att se showen nu, får bli tv4fakta så länge !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0