Just nu

Sitter här och väntar på mina brorsor som kommer hit när som helst, då ska vi läsa läxor och sedan baka kladdkakemuffins tillsammans. Ett tips, ha någon chokladbit i varje muffins, typ marabou eller geisha. Mums!


Mitt humör är just nu: DÅLIGT, haha nä men drog ut en visdomstand för några veckor sedan och tror ni inte att den andra jävlas med mig nu. GAAAH, skulle behöva ringa tandläkaren och dra ut den jäveln med, men får vänta och se hur stor smärtan blir först. (Gillar inte tandläkaren så) en annan skräck jag har är att gå till frissan vilket jag också borde göra. Minns inte sist jag var där. Feel sorry for my hair AND myself ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan, är allt bra? hur blev det med designen??

2010-09-28 @ 14:55:20
URL: http://ponnylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0