Here we go again!

Som jag misstänkte, det är min andra jävla visdomstand som plågar mig nu. Har precis tagit bort den ena och självklart börjar den andra jävlas. AJ AJ AJ vad ont jag har i käften. Ångrar lite att man avbokade tiden förra veckan för att ta bort den men det kostar ju skjortan att gå till tandläkaren.


Får försöka med de trixen Emil gjorde åt Lina i "Emil i Lönneberga" när hon hade tandvärk. Dra ut den själv. Nä men seriöst, jag får vänta ut den och se om det blir bättre. Jag har väntat i 5,5 år på den men nu eftersom att jag drog bort den andra i samma käke så kanske det finns plats för den här att komma upp. Värken sitter på hela högra sidan av ansiktet, t.o.m i örat, och svullen i halsen är man också. Skulle mer än gärna vilja plåga tanden lika mycket som den plågar mig.


BAD DAY med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0