4e september 2010 - Bröllopet del 1

Gårdagen var helt fantastisk, det var nämligen bröllop mellan två betydelsefulla personer i mitt liv. De var så fina. Riktigt pirrigt var det att vara brudtärna men det gick bra. Kyrkan var fullsatt med nära och kära, allt var som i en dröm. Lyckligt, vackert, glädjetårar, vacker musik, kärlek, värme, fina människor. Allt var bara så perfekt. Att stå där framme och se när två människor blir ett, jag fick bita mig hårt i läppen för att inte få tårar. Så fint.

 

Det var en lång dag, vi var i kyrkan tidigt för att bli fotade av en fotograf, en timme senare började cermonin. Jag ville att tiden skulle stanna upp men dagen kommer ändå vara ett minne för livet.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag måste säga att buketten var riktigt fin :D

2010-09-06 @ 21:41:58
URL: http://ponnylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0