17e september 2010

Pjuu, det är jobbigt men roligt att städa, håller på att försöka få ordning på kaoset vi bor i just nu (renovering pågår) jag börjar sakta men säkert lyckas. Oavsett hur rörigt och så vi har hemma så är det väldigt väldigt sällan vi har några dammråttor.


Nu har jag bara vardagsrummet kvar att städa. Är ni som mig när det gäller att damsuga två gånger, först damsuger jag lägeneten en gång, sedan åker skurmoppen fram för att sedan avslutas med ytterligare en damsugning. Det kommer alltid lite skit fram när man skurar tycker jag och sedan är det ju effektiv träning att damsuga, så ni som inte orkar ta er till gymmet, damsug en timme istället ;) sedan är det ju alltid kul att ha hög musik på när man städar, ta en sväng med skurmoppen och gör några dance moves.


Väntar på att min kära sambo ska komma hem från jobbet så vi kan bege oss till affären för att köpa lite fredagsgodis. Ikväll är vi bortbjudna på tacomiddag hos mina svärföräldrar, börjar bli en liten tradition nu ;) sedan så fyller min kära sambo år i helgen också, vad jag har köpt får ni veta senare. Det var så himla typiskt igår alltså, jag satt i bilen påväg till "hemlig destination" för mig själv och då SJÄLVKLART ringer älskling och HÖR att jag sitter i bilen och frågar sig fram vart jag är påväg och vad jag ska göra m.m. Jag är sämst på att ljuga så han förstod direkt vad jag skulle göra. Längtar iaf tills jag får ge presenterna ;)


Jag LOVAR att jag ska bli bättre på att lägga in bilder, så fort jag har ändrat min design ska det bli massor av bilder och inlägg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0