15e september 2010

God eftermiddag


Gick upp klockan halv åtta i morse, fråga mig inte varför. Körde ett litet Lost-martathon på morgonen och bara mös i soffan medan regnet utanför fönstret vräkte ner. När jag sedan lyckades komma upp var det bara att sätta igång att städa, håller fortfarande på men kände att jag behövde en paus. Var även inne i badrummet och städade det jag kunde städa. Idag ska kakling av väggar fortsätta, sedan är det bara golvet kvar. Längtar tills det är klart, få ställa sig i sin egen dusch, men framförallt att storstäda och få det fint hemma igen. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller hur.


Från ett kaos till något helt annat. Iågr träffade jag mina tjejer, vi tog en fika först och satt och babblade om allt mellan himmel och jord. Riktigt mysigt! Sedan åkte vi iväg till Sickla, blev fönstershopping för min del men det är kul det med.


En kopp varm choklad satt fint, speciellt eftersom att det var så kallt ute

Jahajja.. ;)

Sandra och jag medan Tina provade kläder :)

Bild tagna av sandra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0