10e september 2010 mardröm

AJ, aj aj aj aj aj aj aj.. I går var jag hos tandläkaren, har dragit ut på att gå dit men i går var jag tvungen, min jävla visdomstand gjorde så jävla ont. Jag har världens tandläkarskräck och jag hoppades innerligt att det BARA skulle titta och säga att den sitter inte så illa och att det tar lite tid att växa upp, men icke, jag fick höra att dom skulle ta bort den jäveln. Tårarna kom och jag mådde verkligen skit, sedan reagerade jag as mycket på lokalbedövningen,  hjärtat bankade som fan, blev jätteyr, helt borta i huvudet och trött. Det kändes som att jag skulle somna, som en narkos typ. Men sedan var det bara att ligga där och gapa, bedövningen är så himla obehaglig.


Efter 20 miunuters plåga var den borta, tanden var frisk och hel. Jag tog bort något som gjorde så ont, men nu gör det ännu ondare. Åhhh, ångrar mig lite alltså. Men men.


En sak som är säkert är att jag aldrig mer kommer ta ut en visdomstand. Finns inget värre än att gå till tandläkaren.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Aj :S jag ogillar bedövning, men annars är det inte så farligt om man slipper dra ut en tand. Kan skicka lite bilder om du tänkt göra en design?

2010-09-10 @ 15:55:01
URL: http://ponnylover.blogg.se/
Postat av: BLIVIT EN CHIHUAHUA ÄGARE NU=D

du kunde ju hoppat av bedövningen =) det gjorde ja när ja hade håll i tanden och den skulle dras ut när ja va liten :P haha

2010-09-10 @ 22:55:26
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag drömde om dig inatt. Du hade fött trillingar och alla blev tjejer. Och du hade svårt att hålla koll på vem som var vem ^^

2010-09-11 @ 08:45:34
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0