1a Oktober 2010

God morgon


Ska snart bege mig till läkaren. Ska även till tandläkaren idag klockan 13.00 och ta bort min visdomstand. När den väl är ute så är det MIN tur att plåga DEN, mohahaaahahahaahaha. Tur att jag fick tid på eftermiddagen, då hinner jag svulla massor av mat och godis innan :P svårt att äta efter ingreppet på en vecka så det gäller att passa på. Fan vad jag längtar tills den är ute. Det obehagligaste jag tycker är bedövningen :( den gillar jag inte och det är den jag fasar för.


Men men, om några timmar är det över oh jag slipper denna smärta :)


Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

gud vad skönt för dig att bli av med den äntligen! :)

2010-10-01 @ 09:20:33
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0