Tired Niki

Kom hem för ett tag sedan. Har varit i en tatueringsstudio hela dagen. Det var inte jag som tatuerade mig denna gång utan jag följde med som sällskap. Kul hade vi iaf :) Jag kommer ihåg när jag själv satt i samma studio och gjorde min tatuering i svanken, det gjorde riktigt ont, men det var det värt. Funderar lite över min andra tatuering, var den ska sitta och hur den ska se ut. Det blir nog en betydelsefull text på latin eller kinesiska. Riktigt svårt det där. Jag var säker på en gång vad jag skulle ha den första och vad det skulle betyda (kinesisk tecken för kärlek) Kärlek till alla som står mig varmt om hjärtat. Kommer ihåg när jag följde med min syster och hennes klass på museéum för några år sedan, hade ett linne på mig som åkte upp lite och visade min tatoo och det roliga var att bakom mig stod det några kineser och inspekterade min tatoo. Det såg väldigt roligt ut :) Ett som är säkert är att jag kommer att tatuera in mina barns namn i framtiden, det är en sak som är säkert.


Är dödstrött så nu blir det att lata sig i soffan och sedan sova. Bilder från idag kommer upp imorgon. Promise!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gummsi, min mobil har svimmat, måste köpa laddare! Va dva det du ville? Pusspuss

2010-03-12 @ 09:44:05
URL: http://rosen.dahlgren.sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0