Lista om mig

En lista jag gjorde 2008. Mycket stämmer idag :)

Lista om mig

Namn - Niki
Födelsedag - 27 Juni
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg -Blå
Hårfärg - mellanblond/mörkblond
Längd - 174 cm
Högerhänt/vänsterhänt - vänster
Stjärntecken - Kräfta
Skostorlek - 38-39
Är dina föräldrar skilda - Ja
Skor idag - uggsen åkte på
Mål för året - "Ta examen, skaffa bil,jobb och bostad" detta mål var för två år sedan. Uppnådde dom! mina nya mål är att RESA MER, ta vara på nära och kära.
Mest saknade minnet - "alla resor m.m. 2008" samma saknad detta år

Favorit;
Färg - "Brunt 2008" svart och lila
Mat - Fisk
Sport - Bandy
Djur - Delfiner
Glass - Magnum
Sallad - Ceasarsallad
Skådespelare - Jhonny Depp
Låt - J Holiday - Bed 2008. Olika idag
Nummer - 27
Årstid - sommar
Parfym - Olika
Kroppsdel på motsatta könet - ögonen

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - Framgångsrik
Vem av dina vänner är mest lik dig - hmm, svårt.
Vem är mest högljudd - mina brorsor
Vem får dig mest att skratta - Mina vänner
Vem har du känt längst - Min familj
Bästa känslan - Går inte att förklara
Vart vill du bo i framtiden - I en villa i Sthlm

Har du någonsin;
Varit kär - Ja
Gråtit i skolan - ja
Velat bli modell - Har varit modell
Varit otrogen - Aldrig
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - det är väl klart
Sett en död människa - Nej
Druckit alkohol - tyvärr, är nykterist nu, är fortfarande nykterist :)
Använt droger - aldrig
Ätit sushi - tycker inte om det tyvärr
Varit på scen - Har varit mannekäng så ja oc även gått på teater
Blivit nerslagen - Tyvärr så har jag det :(


Bild från 2008


Kommentarer
Postat av: Mikaela

whaaat jag visste inte att du var vänsterhänt?? haha ;P



nerslagen?:/:/<3

2010-03-30 @ 08:23:25
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0