Drömmer jag?

Vilket sagoland jag just nu befinner mig i. Kanske drömmer jag? isåfall vill jag inte vakna upp än. Utsikten är helt otrolig här. Vi bor högt upp och ser hur långt som helst. ska snart fota från fönstret så att ni får se vad man får beskåda bara genom att kolla ut genom fönstret. Mysigt!

 

Har blivit en hel del pulkåkande för min och systers del. Det var roligt, har inte vågat mig upp i skidbacken än men imorgon tror jag nog att det blir av. Min ena brorsa är en galning i backen. Hoppar baklänges, åker dom högsta backarna och allt, han fick iaf inte ärva min feghet, ho ho. Det tar mindre än tio minuter att gå till stora backen, och precis brevid oss har vi en backe med lift. Så vi bor vääääääääldigt bra om man säger så ;) Drömläge med andra ord. Om jag vågar mig upp i backen imorgon kommer det sluta med att jag kommer att vara här fler gånger :) Var jag befinner mig, thats my secret ;) I Sverige iaf!

 

Härliga vinterbilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0