Dagen

Har precis kommit ut från en varm skön dusch, jag frös så mycket så jag var tvungen att ställa mig där ett bra tag, tog jättelång tid för mig att få upp värmen vilket var jobbigt, men nu är jag varm igen. Det är inte kallt hemma (vi har nått över 20 grader) så det är inte därför.


Har varit hemma hos mamsen och dom en stund. Hjälp min lillebror med läxan, det var bl.a engelska vilket han är mycket duktigare på än vad jag är, dom fick lära sig det redan på förskolan vilket jag tycker är jättebra, det är ett språk som är väldigt viktigt att kunna så varför inte börja redan i tidig ålder. Jag skulle ha behövt lära mig det tidigare, suger verkligen på det. Jag har kunskapen på grundnivå, jag klarar mig på det jag kan, men det skulle vara skönt att kunna ännu mer. SÅ MER ENGELSKA REDAN PÅ FÖRSKOLAN..


Tog även med lilla Mexx på en långpromenad i det härliga vädret, ååååååååh vad härligt det var, riktigt varmt och skönt i solen :D Finns hopp om att våren snart är här ;) WIHO.. Tyvärr glömde jag att ta med kameran ut, har lite andra bilder som jag kan visa senare, men sitter så skönt i soffan så att jag inte orkar gå och hämta sladden och kameran så det får vänta tills jag orkar lyfta på röven.. Ni får nöja er med old pictures så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0