4e februari 2010

Go kväll!

Sitter hemma hos svärföräldrarna just nu, vi ska käka pizza här snart. Dom är just nu och handlar och älskling och jag sitter i soffan och glor på tv, eller ja, jag bloggar. Idag har vi haft en jätte mysig dag med min mamma och mina syskon. Vi begav oss till kulturhuset vid t-centralen i Sthlm och var vid barnrummet så ungarna fick pyssla av sig, blev lite konstverk, blev själv lite sugen på att måla. Det kliade lite i fingrarna, men det skulle nog ha sett lite roligt ut om jag stod vid de små stativen, skulle se ut som en jättekvinna bland alla små pluttar. Det var inte så roligt där som jag mindes, jag var där själv med min lillebror för flera år sedan. Det roligaste var nog att ta massor med flummiga kort i fotoautomaten (som jag och bror gjorde då). Vet inte om den är kvar. Även om det var rätt trisst så var det ändå mysigt. Ungarna var nöjda och glada iaf. Speciellt min ena lillebror som älskar att pyssla, mina gener där ;)


Vi avslutade dagen med att käka på burger king innan vi begav oss hemåt. Jag hade ett möte att passa så, annars hade vi nog hittat på något annat denna dag med :) Älskar att ha småsyskon i blandad ålder från 5-18 år då jag är lite töntig av mig, eller töntig o töntig. Men tex om man är utomlands och vill bygga sandslott eller liknande, då kan man ha dom som ursäkt att göra det, eller TomTits, Skara Sommarland eller liknande. Nä nu vill jag beställa en egen sötnos av storken, bebisen kan mer än gärna komma imorgon, ska vi säga runt tvåtiden ?  Hi Hi. Tänk om det var så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0