31 mars 2010

God morgon


Snart är det påsk och vi har massor med roliga planer då. Vi ska vara barnvakt och hundvakt över påskhelgen också ;) Kollade nyss på smhi och på fredag ska det vara strålande solsken och 8 grader :D Så det blir en härlig långpromenad och kanske lite picknick :) Älskling och jag har vårat "smultronställe" när det gäller att gå promenader så. Är sugen på att åka till nyckelviken också, där är det skitfint och jag är nästan hundra på att vi var där förra påsken också. Fast vänta lite nu, så varmt kan det inte ha varit, vi hade klänning då, eller ja min syster hade det. Vi hade skitmysigt där iaf, picknick bland djuren. Så nyckelviken är jag riktigt sugen på att åka till :) Ni som inte ha varit där, åk dit i sommar. Härliga promenadvägar, sjur, klippor och härlig natur, kan det bli bättre ;)


Idag blir det en slappardag, städa det sista och bara ta hand om mig själv. Ska ta ut lammfärs från frysen nu ,det blir lammfärsgratäng till middag tänkte jag, superduper gott!



Nu har jag äntligen tömt min andra kamera på bilder och titta här vad jag hittade, bilder på bästa vänner när vi var i stan sist  (måndags)


Kommentarer
Postat av: Tina

Älskar dig söta söta !!! :D

2010-03-31 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0