29e mars 2010

Idag har jag spenderat dagen med mina bästa vänner. Vi var i stan och strosade runt. Jag höll hårt om mina pengar så det blev ingen shopping för mig där, men det hindrar mig inte från att kolla och prova kläder. Hittade mycket som jag vill ha men det som var på min prio ett lista var en cykel så det har jag köpt. Är väldigt nöjd med den och nu är det lättare att ta sig fram. Har inte haft en så stor ork att gå varje dag till gymmet, det tar ändå tjugo minuter dit så. Och buss känns lite onödigt, så det var mest därför jag köpte den. Så nu ska jag gymma så fort jag får bort min förkylniing, sen ska jag satsa på en snygg kropp till sommaren. Stenhård träning med andra ord!


Men iaf. Vi hade en underbar dag i stan med massor av skratt. Tog massor av bilder som jag lägger upp imorgon, hittar inte sladden just nu och jag är för trött för att leta. Både Tina och Sandra var trötta idag men jag var jättepigg, men när jag kom hem var jag DÖDSTRÖTT och var tvungen att sova en stund. Vi käkade lunch i kungshallen som vanligt.


Sitter och kollar på Spårlöst som just nu är i Ungern vilket är intressant. Har mina rötter där så det är alltid kul att få se det landet på tv. Får bege mig dit någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0