24e mars 2010

VÅRKÄNSLA när man gick utanför dörren idag, härligt. Hoppas att vintern är över nu oc att det börjar bli lite varmare. Idag har jag inte gjort något speciellt, fixat och donat hemma, varit iväg på ett läkarbesök och inte så mycket mer. Imorgon är jag sugen på att ta en sväng till Ikea, vill köpa massor med luktljus, hittade några på lagerhaus igår som jag också vill ha, choklad och bubbelgum. Tycker det är mysigt att tända sånt när man har folk över så att det doftar ljuvligt hemma även annars också. Luktljus är mitt nya beroende.


Här hemma är middagen i full gång, det blir kycklingfärsgratäng i kokkosmjölk för våran del, ska bli riktigt gott. Vad ska ni äta för smarrigt då denna härlig lillördag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0