173 mars 2010

God morgon!

Har hållt på att fixa här hemma hela morgonen, har inte hunnit äta frukost men ska göra det snart, magen skriker i högan skyn, MAAAAT!


Har massor att göra idag då det blir en tripp till destination unknown i eftermiddag. Det ska bli härligt att byta miljö lite även om det inte är den miljön som jag strävar efter. Mer snö! men men, eftersom att vintern har varit så lång nu så kanske sommaren också blir det, massor med sol, värme och grillning. Härligt! Inte långt kvar nu.


På tal om något helt annat
, var i forum i går ju och hittade en jätte skön mjukisdress för 900 kr ( dyrt så min ekonomi tillåter inte det men ändå ) det jag vill komma fram till är att jag har verkligen en blandad stil. Jag gillar att klä mig både "gulligt" i klänningar, söta toppar, kavaj, leggins och tajta kläder som framhäver min figur, samtidigt som jag gillar att klä mig lite hiphop aktigt i pösiga jeans och linne, stora mjukiskläder m.m.. Så min garderob innehåller en blandning av det mesta helt enkelt. Min nya favorit har blivit helt vanliga tajts i bomull eller vad det är, ja ni fattar. Köpte som sagt ett par svarta igår och jag tror det blir två till svarta. I love black so. Så i vår blir det mycket tajts, söta linnen och kavaj som gäller för mig. Okej mjukiskläder med ;) Ohh i love it.


NU: MAT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0