16e mars 2010

Sov över hos Tina så jag kom hem idag. Vi hade en jätte mysig måndag, vi möttes vid affären och så fort jag såg Tina sprang jag och gav henne en enorm kram, hon har ju varit i Nya Zeeland på äventyr i sju veckor. Sedan kom Sandra också. Vi handlade mat och så gjorde vi kycklingtacos, köpte glass som efterrätt. Sedan blev det massor med snack, har ju sju veckor att ta igen. Vi såg på en film när Tina hoppar bungy jump. MODIGT måste jag säga, fan vad häftigt :D själv blev jag skakis bara av att se filmen då jag har världens höjdskräck. Men shit vilken upplevelse :D Det var jätte kul att se. Sen att se landskapet, alltså jag fann inga ord, vilket LAND. Så himla fint, vilka färger, vilken natur, vilket LAND. Vilka äventyr Tina har varit med om. Sarah du har det nog underbart där just nu gumman :)


Vi hann självklart med alfabet också och vet ni, JAG VANN :D Wihooooo. Första gången jag vann ;) hade riktig fantasi när det gällde ord den kvällen ;) ha ha..

Sandra och jag fick presenter också. En handcream som är underbar, ett snäckskal som blänker i massor av olika färger, Tina plockade den själv så det är äkta vara. Sen fick jag även ett jättefint halsband. TACK GUMMAN

Jag sov över och idag har vi varit i bl.a nacka forum. GT har fått in massor, även vero moda och H&M med :) önskade att min ekonomi sa till mig - ja okej, några plagg kan du köpa, men icke :( blev bara ett par leggins. efteråt tog vi en fika. Mysiga dagar ♥


My gifts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0