12e mars 2010

God morgon FREDAG :D


Har precis kommit hem från affären, har köpt massor med gott. Blir tacos till middag och till efterrätt blir det kladdkaka med grädde och hallon, mumsigt. Letade även efter wertes nya choklad men hittade inte den :( Var så sugen på att prova den. Men men. Sedan letade jag även efter nya story men hittade inte den heller, tänkte ha med mig den tidningen på resan nästa vecka. Spännande vart jag ska va? självklart kommer jag att blogga därifrån, tar med mig ett mobilt bredband så uppdateringar blir det.

Hur som helst, här kommer bilder från tatueringsstudion igår då jag var med som sällskap. Satt där i 5 timmar men det var roligt och tiden gick fort. Vi var på Flask Fighters Tato som ligger i Aspudden :) Bra ställe där många i familjen har tatuerat sig.


Här satt jag med laptopen hela dagen :)

Bs Tatueringen hittills, den är inte klar än då den ska vara i färg också, snygg va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0