Vilken natt

 

Fick ett ryck för en stund sedan och gick ut och tog en powerwalk i 40 minuter. Det var rikigt skönt och man mår bra efteråt, nu kommer jag sova gott. Blev inte så mycket sömn för mig i natt då jag gick och la mig vid halv tolv, då timmar senare 01.30 ville en av mina katter äntligen komma in men då råkade den andra smita ut. Han vill jag ha inne om nätterna så jag kunde inte riktigt somna om och sprang upp och ner i tre timmar för att se om han ville komma in. Det blev en hel del springandes men till slut kom han. Då var klockan dock 04.30. Då gick jag och la mig för att sova, somnade på en gång men 05.30 ringer älsklings mobil och han går upp för att stänga av den, men tror ni inte att han går och lägger sig igen, jajjamensan. Där ligger jag orolig att han ska somna om. Sedan ringer min klocka 07.00 och jag tvingar mig upp som en zombie och ställer mig i duschen i hopp om att bli pigg. Vilken natt.. Vilken morgon!



Har pillat lite på designen som ni ser, vad tycks? själv är man nöjd för stunden, lite småpill kvar...Men nu ska jag se skräckisen på sexan innan det är dags för skönhetssömnen...


NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0