Just nu

Sitter och kollar på halv åtta hos mig och suktas av maten. På tal om mat, dom lagade hemlagade järpar på unga mödrar och jag blev supersugen på det. Funderar på att laga det till middag imorgon. Det och sallad. Försöker att undvika potatis och sånt nu när jag tränar. Potatis som är en favorit och allt, buhu.. Jääääklar vilket snyggt kök han har på halv åtta hos mig, satan vad avis jag blir.. Mitt drömkök är stilrent, vitt och lantligt.. Men men nog pratat om kök och mat, blir ju hungrig!


Lite färg har man allt fått, men baksidan är kritvit, får sola den sidan imorgon ;) snygg rand jag har i pannan va:P
Jag är osminkad som vanligt, trivs inte med massor av spackel i ansiktet. Sminkar mig bara till fest, aldrig annars... Naturligt är snyggast :)

Nej vi har ingen senapsfärgad soffa utan vi har fått lov att ta överkastet för att skydda soffan (igen) lill kissen har inte lärt sig riktigt än att soffan är en förbjuden plats för katter... Längtar tills den åker av. Ser fult ut, men det får man leva med ett tag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-06-02 @ 23:15:35
URL: http://[email protected]
Postat av: a¨

2010-06-02 @ 23:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0