Dagen i stan del 1

Vilken MOTIONSRIK dag det har varit. Mexx fick följa med mig in till stan där jag skulle träffa my family från Norrland. Vi har gått i stort sett hela dagen, Mötte upp dom i gamla stan för att sedan gå till fjällgatan där de har ett supermysigt café med världens utsikt över hela Stan. Jättegod glass. För min del blev det viol och choklad. MUMS! Mexx fick också glass, med vaniljsmak dock, det tyckte han var mumsigt. Just nu ligger han här i soffan brevid mig. JA MAMMA jag lät han göra det ;) Mexx är som sagt mamsens hund men brukar ha honom då och då. Han ska även sova här i natt. Kommer bli tungt för honom att snart vakna till för att ta kvällsprommisen ;) men iaf. Vi fikade och sedan gick vi bort mot kungsan. Mycket event och saker i stan. Mycket käääääärlek och det gillar vi :D Träffade några släktingar idag så det var roligt :)

 

A big smile a la sis ;)

Min goda viol och chokladglass med brownie i :D SUPERGOTT :D och självklart en hallontutte ;)

Jag bara väntar på att få trycka i mig glassen :D

ÄNTLIGEN

Syster bloggar också så självklart fotade hon också sin glass ;)

Mexx tyckte det var riktigt mumsigt med glass :P

Vi har säkert gått en mil idag om inte mer :)

LOVE IN THE CITY

Det där såg roligt ut :)

Syster på centralen


Kommentarer
Postat av: Bells

Första bilden - så jag ;)

Bilden på mig med kameran i handen - läskiga ögon! XD

Sista bilden - RED FACE!!



Haha, fina bilder annars <3 :)



Hade en underbar dag! Kommer sent glömma <3

Älskar dig syster Niki ^^

2010-06-16 @ 11:38:16
URL: http://bellsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0