Dagen

◊ Morgonen började som vanligt med ett styrkepass på gymmet. Gjorde ont när jag tränade benen eftersom att jag har värk i knät men jag är envis så jag tränade på. När jag skulle gå kunde jag inte låta bli att kika på vad det var för en gruppträning, cykel, så jag smet in och körde ett gruppcykelpass, tungt som fan. Men man vill passa på när man är på gymmet och om jag ska få min drömkropp till sommaren måste jag ligga i. Fast sommaren är typ här nu :D Massor av kul att se fram emot :) Har ni planer för sommaren? Någon resa kanske? skulle inte sitta helt fel.


◊ Har fixat och donat lite här hemma, tog en sväng om med damsugaren. Nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan hoppa in i duschen. Känner mig inte det minsta fräsch just nu...


◊ Pannkakskalas står på middagsschemat. MUMS. Massor av banan, allonsylt och nutella på. Mumsfillibabba

YES nu är tvättmaskinen klar hörde jag :D dags att fräscha upp sig och sedan hoppa i mjukisskjortsen och bara slappa...



Kommentarer
Postat av: Mikaela

naw sötisar<33

2010-06-01 @ 18:08:31
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0