Step Up 2

 

Ligger här i soffan och väntar på att Step Up 2 ska börja. Den börjar 23.00 på tv1000 family. Älskar den filmen så jag bara måste se den, men innan ska jag krypa ner i pjyamasen och borsta tänderna. Inge mer godis för min del idag, är proppis efter allt svullande. På tal om något helt annat, FAN vad mycket mygg det är ute, har hur många som helst. Aaaaaah vad det kliar, försöker låta bli men det går inte... Tips på vad man kan göra ?

 

* Kliiiiiar som en galning just nu, ett på låret slutar fan aldrig, suck*


Kommentarer
Postat av: Bells

Tips 1: Sluta klia

Tips 2: Använd medel som tar bort kliandet

Tips 3: Gå inte ut

Tips 4: Bär långärmat och långbyxor

Tips 5: HA! ;)

2010-06-19 @ 06:22:37
URL: http://bellsb.blogg.se/
Postat av: Bells

' Host ' Jag gick aldrig och la mig ;) Jag låg och läste hela natten :) Försöker vända på dygnet och lika bra att börja om från början då :p

2010-06-19 @ 11:13:58
URL: http://bellsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0