Party

Var som sagt på 50 års fest i Sundbyberg. Vi fick massor med gott att äta, trevligt sällskap m.m. Vädret var lite sådär då det kom massor med regn ett tag, men efter regn kommer sol. Det blev en hel del skratt. Personen som fyllde år är en riktig hejjare att bjuda på sig själv så det slutade med att man kipade efter andan efter flera skrattanfall.

 

Min tand gör fortfarande extremt ont så humöret var väl inte riktigt på topp för min del och pratade inte i onödan.. Bajstand alltså........ :(

 

Hemresan var så jävla rolig alltså. Min kära bror var rejält kissnödig och hade panik i stort sett hela bilfärden hem. Han såg så rolig ut. Jag stannade en gång för att han skulle kunna gå på toa men icke, han skulle hålla sig ända hem. Oj oj oj vad jag skrattade åt honom medans jag samtidigt körde.. Nästan hemma var det tårar som kom från honom. Sedan fick han äntligen gå på toa.. Kroppen vet när det finns en toa i närheten, då blir man på bara någon sekund hur kissnödig som helst. Vet inte hur mång gånger jag har fått kuta in till toaletten när jag precis kommit hem. Ha Ha!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0