Midsommar närmar sig

Go kväll

Ibland är jag verkligen ute i sista sekunden. Beställde min midsommarklänning i går och förhoppningsvis är den här innan fredag. Skulle ta två arbetsdagar men det vet man aldrig. Tyvärr kommer ni inte att få se den fören på midsommar då jag inte vill visa hur jag kommer att se ut innan. Den är väldigt söt iaf ;) jag som älskar högtider kommer att fira den här till max. Det får gärna regna hela veckan bara det inte gör det på midsommar... Strålande sol och värme då tack :)


Jag för två midsommrar sedan. Hade samma klänning förra året med ;) älskar den.. 159 spänn från Nelly :D finns tyvärr inte kvar i samma mönster men det finns flera andra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0