Medelhavsvärme :D

 

Vilken härlig medelhavsvärme vi har idag, helt underbart. Nu längtar jag inte utomlands faktiskt :) jag som alltid drömmer mig bort till varmare breddgrader annars.

 

Min käre bror sov över här och vi cyklade hem till mamsen för en stund sedan och hon nämnde att de skulle till havet imorgon om det blev lika kalasväder som idag, och det ska det :D funtar på att hänga med dit, kanske bada t.o.m? ha ha!! Nä annars håller jag mig till stranden för att bygga sandslott med syster. Hon är däremot ingen badkruka, det lilla livet är som fisken i vattnet :) Men klart jag hänger med dit! Ska slå en pling redan nu och höra när de tänkte dra.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

veet krämen har jag provat, den suuuuuuuger! :P

2010-06-28 @ 18:06:37
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0