9e juni 2010

Håller på att storstäda hemma, minst en gång i veckan tycker jag att man ska ta en rejäl storstädning. Älskar doften av nystädat. Tänkte gå ut och plocka lite syrener snart och ha lite här och där i lägenheten, luktar så himla gott. Jag hoppas innerligt att våran buske som håller på att växa upp (den är närmare 2 meter nu) är en syrenbuske, Håller tummarna.. Vi har syrenbuskar på området men tror inte grannarna skulle uppskatta om jag gick och plockade där..


Nä nu måste jag fortsätta med storstädningen om jag ska hinna bli klar idag. Ska tvätta upp alla kläder också. För en gångs skull är det inte monte everest med smutskläder utan jag har tvättat regelbundet så nu är högen minimal som den ska vara... De ni!!!


I feel like a really hemmafru ;) min svengelska, men man kan inte vara bra på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0