26e juni 2010

(mer bilder kommer)

 

Har haft en underbar dag med vänner och pojkvännen. Dagen började med att vi åkte och fiskade och hade picknick med pizza. Mums! Medan de andra fiskade filosoferade jag i solen. Jag bara njöt av utsikten och värmen, helt underbart. På tal om något helt annat, jag fick på mig ett par gamla lee jeans. Har ju berättat förut att jag gått upp i vikt delvis av min medicin mot sköldkörteln och sedan har jag börjat bygga muskler och så efter all träning. Så jag blev glatt överaskad av att jag fick på mig dessa jeans. Har börjat få fina kurvor på kroppen. En röv och allt :D he he!!


Efter dagen vid vattnet åkte vi hem till oss där vi hänger nu. Grabbarna spelar på xbox medan jag sitter här och bloggar, ska snart fixa och redigera lite filmer, wiie! Kanske kan börja videoblogga snart igen ;) de ni...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

börja videoblogga :)<333

2010-06-27 @ 11:04:27
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0