23e juni 2010 bros födelsedag :)

Go kväll


Vilken mysig dag det har varit, och inte vilken dag som helst utan min käre brors födelsedag :D GRATTIS BRORSAN. Så har varit där och firat honom hela dagen.


Dagen började med en storstädning här hemma men hann inte riktigt klart då jag cyklade iväg och var barnvakt åt två sötnosar, vi spelade badminton i en timme och sedan slappade vi i solen med kortspel. MYS! Vi hade riktigt kul när vi spelade badminton, jag var skitdålig, bollen fastnade i racketet hela tiden typ, Mexx ( mammas hund ) tog bollen när han fick tillfälle så det blev att jaga hund. Oj vad roligt det måste ha sett ut. Ska snart lägga in bilderna från idag :)


Har fått rikligt med färg på kroppen efter en heldag i solen. Brun och fin till midsommar :)


Blev presentöppning, bl.a en laptop, av mig och älskling fick han canada myskläder (byxa och tröja), 2 datorspel och en geisha. Han blev riktigt glad för allt :) Sedan blev det tacosmiddag på altanen. Älskling har varit och byggt ut altanen hos mamsen till en "hög altan" skiiiiit ballt. Så möblerna och allt kom idag, jag säger bara en sak AVIS. Hantverkare är nog en av de bästa yrken ens pojkvän kan ha "ler".


Ska lägga in bilder nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0