22 Juni 2010

God morgon


Hade en superduper mysig dag med Tina igår. Var och fikade och snackade massa skit. Åt goda jordgubbsbakelser och glass. Riktigt gott och somrigt. Tyvärr tog jag inte med mig kameran så har inga bilder från gårdagen. Vi gick även in i en butik med en gammaldags stil på sakerna och jag blev riktigt sugen på att göra om här hemma. Ljusa upp det och så. Vi har rätt mörka möbler vilket jag ångrar, men ska måla om lite.


Efter fikat så drog jag och tränade. Blev mycket mage och armar så idag har jag träningsvärk i magen. Ska snart träna lite mer men dock hemma då jag har en del att fixa här hemma, städa och tvätta, planera för midsommar m.m.. 


Igår var min syster på twilight eventet på hovet. Ångrar att jag inte följde med, fan!!!!!! Hade velat se dom live då jag älskar twilight filmerna, snart är det premiär på Eclips med, längtar!!!


Men nu ska jag göra situps och lite annat innan jag sätter igång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0