13e juni 2010

God morgont


Gick upp rätt tidigt idag, vaknade av mig själv vid halv nio tiden och var pigg, så jag gick upp och städade lite här hemma. Väntar på att golvet ska torka så att jag kan damsuga igen. Damsugar både innan och efter det att jag har skurat.


Idag ska jag och my family på 50 års fest så det ska bli väldans trevligt. Frågan är bara vad jag ska ha på mig, tänkte köra svartvit tema på kläder men kanske ska ha klänning istället? Hmm nä jag kör nog på det jag tänkte först, vita jeans, en svart topp och min svarta kavaj. Det blir nog bra. Slänger upp en dagens outfit här innan jag åker.


Vad ska ni hitta på för skoj idag då?



En brun Niki 2008. Färgen från Thailand höll sig till sommaren.. Brun och fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0