Min morgon nästan varje dag

 

Jag som hade tänkt att sova länge idag men icke då, som vanligt började katterna dampa, inte nog med det, min kära sambo går upp vid halv 5-5 varje morgon (han börjar sju) och brukar då lägga sig i soffan och glo på tv, själv ligger jag vaken då och oroar mig för att han ska somna om. Så det slutar med att jag ligger och väntar tills han drar till jobbet. Stackarn får stå ut med min "koll" när jag ligger och gapar från sovrummet "älskling, du somnar inte om va" sjuttielva gånger om. ha ha! Och när han drar kan jag äntligen somna om, iaf i 5 minuter innan dampet på katterna börjar. Jag somnar om, vaknar, somnar om, vaknar tills jag sedan tröttnar vid 9 och går upp. DÅ går katterna och lägger sig. Så himla elakt!!!!!!!!! He He.. Ja så ser min morgon ut i stort sett varje dag. ZzzZzzz. Jag är tröööööööööött och behöver min skönhetssömn, men icke sa nicke.

 

Så är det när man har katter och en sambo :) bara att acceptera läget :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAHAHAH XD Damp katter ;D

2010-07-01 @ 12:36:57
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0