5/7 2010

Idag har det varit en väldigt jobbig dag, det började redan igår kväll med en rejäl smärta i kroppen. Var nästan påväg att åka till akuten, men bet ihop. Var helt färdig och kunde inte äta. Så det blev inte mycket sömn i natt. Magen är förjävlig den med. Allt är mer eller mindre förjävligt med min kropp. Så idag ringde jag min husläkare, jag står inte ut längre. Jag har fel på min sköldkörtel men jag är nästan 100% säker på att det är något mer. Hmmm!!!! Har varit på vårdcentralen idag och lämnat massor med prover. Inte nog med det, det var en ny sköteska som tog proverna, hon stack mig på ett ställe jag aldrig blivit stucken på ( man brukar ju ta prov i mitten av armvecket, men denna gång tog hon en annan blodådra) och jävlar i mig vad ONT det gjorde, jag är van att ta prover nu och inte alls kinkig, men helvete säger jag bara. Där satt jag och bet ihop och kollade på klockan medan hon fyllde alla rören. Har fortfarande ont. Sen på torsdag morgon ska jag bege mig till läkaren så får vi se vad provsvaren visar och hur vi går vidare.. Annars blir det "diagnos okänd" nästa för min del. Nä men det är väl fortfarande min jävla sköldkörtel som spökar troligen. Den kan tydligen vara jobbig. nä tänk positivt nu Niki. En sak som är säkert är att jag vill att proverna visar något så att vi vet hur vi ska gå vidare... Längtar till torsdag!


Jag mår verkligen inge bra men försöker ända vara glada Niki :)



Dagens outfit: Byxdress från GT för 49 kr. Fanns bara i en size kvar när jag var där. Blev lite stor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0