Vintermörkret

Någonting måste hända nu, jag är uttråkad till max och nu är jag riktigt sugen på att piffa till mig lite och sedan dra på bio och se Avatar som jag ännu inte har sett. Sitta där med en stor cola och massor med choklad. Alla säger att den filmen är skitbra och den verkar det också.. Jag älskar verkligen att gå på bio, vet inte varför, men jag gillar lukten, den stora duken m.m Haha, ja jag vet att jag är knäpp men så är det. Myspys i vintermörkret!

Fast det blir nog ingen bio för min del ikväll. Det slutar nog med att jag fortsätter att tvätta "Mont Everest" och sedan slänger på mig massor med kläder så blir det en långpromenad med Mexx i vintermörkret. Älskar att gå ut i friska luften och låta tankarna bara snurra runt, släppa ut dom. Just nu har jag ett kaos i huvudet så det skulle kännas riktigt bra att gå ut nu. Lite jobbiga saker som jag stressas över men som jag vet innerst inne kommer att ordna sig, för i slutändan löser det sig alltid för mig. Men oron finns alltid där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0