Vad ska man göra imorgon ?

Har sett en skitbra film precis Defiance heter den (ja om man nu kan säga bra om sådana filmer, andra världskriget) jätte stark, sen är den verkligetsbaserad och sånt gillar jag. Men iaf!

Annars har jag varit uppslukad av min bok hela eftermiddagen. Inte hänt något speciellt utan det har varit en slapp dag hemma. Imorgon har jag lite ärenden att uträtta, men innan det vill jag hitta på något med älskling, hmm museum kanske? Har besökt de flesta museum i sthlm redan, gick ju på estetiska programmet på gymnasiet så. Nä men något kul ska vi hitta på, vad finns det INTE att göra i Sthlm liksom ? allt finns ju här, frågan är bara vad man ska göra ? tips ? Nu ska jag byta om till pjyamas och lägga mig i sängen och läsa. Är rätt så trött.


Natti

En vanlig min på bilderna här i bloggen, denna är dock mer överdriven ;) orka vara seriös hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0