Tankar

Efter en varm och skön dusch var det bara att möta kylan, brrr riktigt kallt ute. Begav mig hem till mamsen där jag sitter nu. Det lagas  lunch för fullt här, doftar hur gott som helst. Får se om min tand tillåter mig att äta lite riktig mat, mår bara illa när jag ser en soppa, Hehe! Vill TUGGA. Men men nog med klagande. Jag känner mig faktiskt ledsen och besviken i dag av några anledningar som stör mig, det skär i mitt hjärta, jag förstår inte riktigt ? Och jag gillar det inte heller. Som vanligt tänker jag inte öppna mig för mycket här i bloggen, det finns gränser. Men att få ut lite vad man känner måste jag.. Jag kan iaf säga att jag har svårt att förlåta, det är väl ett skydd för att jag inte tar för mycket skit, har redan gjort det i mitt liv. Nu räcker det liksom, det är NOG. Jag håller mig hellre borta då. Åhhh!

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad, samtidigt som jag inte vill sjunka till den nivån..Respekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0