På dåligt humör

Idag har jag varit på dåligt humör hela dagen så jag har undvikit att blogga för att det inte skulle bli så mycket negativt här. Har inte gjort så mycket idag förutom varit på långpromenad med Mexx, träffat min mormor och fixat i garderoben.

Rensade bort två hela kassar med kläder, känns så onödigt att ha kläder man ändå inte använder. Så nu är det fint där, men jag behöver ändå en byrå för den lär fyllas snart igen. Åh neeeej, jag kom precis på att jag har hur MKT tvätt som helst. Hur ska det gå. Nej imorgon blir det att leta en byrå. Jag hittade en jätte bra och skitbillig byrå på blocket för några veckor sedan, men jag köpte den självklart inte dum som jag är.. Sen hade jag planerat att uträtta ett ärende idag också, men som tyvärr avbokades vilket gör mig lite irriterad. Ska uträtta det imorgon istället och om det inte blir av då heller skiter jag i det. Då är jag inte snäll längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0