Niki Listar

Diadem med rosett - Det är ju så gulligt och det piffar verkligen upp vilken frisyr som helst, ja nästan iaf :) Den här lila jag har är från Gina Tricot, vill köpa mig några till. Cute! Ni får gärna tipsa vart man kan köpa diadem..

 

Pannkakor - Självklart hemlagade sen ska man ha bananskivor, hallonsylt, glass och nutella på, mumsfillibabba.  Gott och sedan går det vääääääääldigt fort att göra. Hmm ska nog äta lite pannkakor snart :P i sommar ska jag även köra med jordgubbar på.

 

Högklackat - Gud vad jag längtar till att vädret tillåter mig att ha högklackat på mig igen, älskar att gå i det, förut så skämdes jag över att gå i det då jag blev så lång, men nu tycker jag bara det är snyggt :P


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag köpte ett svart diadem med rosett som det var lite silvrigt på på lindex för någon dag sedan:)



/E

2010-01-25 @ 19:50:03
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0