Lillördag

Onsdag idag vilket innebär att jag får unna mig lite gotta, äter det bara tre dagar i veckan så vilket jag klarar av att hålla hur bra som helst, det trodde jag inte men det går :D Och sen när man väl äter det är det extra gott.

Har fixat och donat klart här hemma, imorgon kommer dom och fixar med brandlarmen här, det jobbiga är att jag inte vet tid.

Annars idag har jag fixat med papper och fått iväg dom vilket känns superskönt, det var viktiga papper så. Sen tog jag en sväng till affären med min mormor. Måste passa på att träffa henne lite när hon är i Stockholm.. Sen när jag kom hem stod middagen klar, kyckling med quinoa och en kall sås. Riktigt gott!


Nu blir det geishasvull och Paradise Hotel Danmark :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

gesisha<3

2010-01-14 @ 08:44:33
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Sandra

FLÄMT Men Niki! Du kan ju inte äta upp lilla Geisha!

2010-01-15 @ 10:01:13
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0