Jetlag

Inte nog med att kvällen har varit jobbig, sen kommer man hem och märker att klackarna är igång där uppe, ni vet, min "kära" granne som går med klackskor på sig hela tiden. Hon har legat lite lågt med det nu men så fort jag satte mig i soffan när jag kom hem började dom igen. Man blir bara så trött. Men hon ska inte få mig på dåligt humör, never ever.. Visar inte hon respekt så visar inte jag det heller, mohahaha, vänta du bara "miss klack"..

Men iaf, lasangen jag åt hemma hos mamsen var svingod så det blev en hel del för mig, fick även en doggybag med mig hem. Mina syskon har riktig jetlag hemma nu. Min ena brorsa somnade vid fyra och jag var den elaka systern som väckte honom hela tiden, tog en kakburk och bankade i örat på honom, sen sa jag att NU SKA VI ÄÄÄÄÄÄTA, vi väntar på dig, skynda dig ner, sur blev han när han upptäckte att det inte alls var middag. Sen somnade han vid matbordet, hahaahaha ;) så vi höll honom vaken iaf till sju vilket var bra med tanke på att dom måste vänja sig fort med tiden pga skola..

Nä nu ska jag krypa ner under täcket och lägga mig i våran underbara säng på två meter bred ;)

NATTI ♥

Kommentarer
Postat av: emma

tack så mkt gumman. vad fin header du gjort:)

kram

2010-01-19 @ 04:01:41
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Men vilken normal människa går med klackar inne då?!:P



/E

2010-01-19 @ 14:06:28
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0