Jag behöver eran hjälp!!!

Jag skulle behöva klippa mig men jag undviker frisören in i det sista för jag går alltid därifrån missnöjd. Jag har hört att håret slits mycket om man har det uppsatt i en knut? stämmer det? kan man behandla torra toppar själv med hjälp av hårinpackning? Jag vill ha mitt långa hår kvar men då gäller det att rädda det här och nu. Jag funderar på att gå in till frissan och köpa bra hårvårdsprodukter, har provat Bobby´s men jag tycker inte att det funkar. Fast jag är ju en sådan person som ger upp ganska lätt så det kanske är därför.


Kom GÄRNA med tips på hur jag ska rädda mitt hår, för jag VÄGRAR klippa mig!!!!!!
Ni som kommer med dom bästa tipsen som kan rädda mitt hår, FÅR EN LÄNK :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Balsam eller liknande i topparna är alltid bra för håret i allmänhet, att klipa topparna regelbundet är också ett plus, produkter m.m vet jag inte mycket om, hoppas det blir bra med håret :)



För övrigt hoppas jag det är bra med dig och Sami :)

2010-01-26 @ 17:38:22
Postat av: Sara Beckman

Heej!



Har en kompis som verkar bra på sånt. Hon jobbar på finest.se och de får en del sånna prover som hon även tipsar andra om.



http://www.SexandtheCitty.blogg.se



2010-01-26 @ 17:50:02
Postat av: Anonym

Om du vill ha ett friskt hår så måste du klippa topparna ofta. Det är bara nån cm som det behövs att klippa. Och ja det sliter att ha tofs om du inte har en bra tofs.

2010-01-26 @ 19:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0