Ingen dum idé

Sitter här i soffan helt uppslukad av min nya favoritbok som heter Jenny S. Kan helt enkelt inte lägga ifrån mig den.  Ska bara slänga in en liten uppdatering innan det är dags att läsa vidare.

Skulle behöva ta itu med garderoberna också, där ligger kläderna i högar, skäms över hur jag behandlar dom, jag som är så noga med mina kläder, haha, mina vänner vet vad jag pratar om ;) Jag ska även göra en ny fräsch bloggdesign, har tröttnat på den här tråkigt. Massor att göra men orker just nu är på noll som de övriga i familjen. Mexx ligger och sover i sin korg, ena katten ligger i klätterträdet och sover, den andra ligger på stolen. Och i sängen ligger älskling och sover, lata famijen nr 1 eller vad säger ni. Riktigt slöa är vi idag.

Om jag inte hade tandvärk nu skulle jag ha åkt och köpt en stor fet pizza och glott på film hela dagen.. Jävla tand. Jag får helt enkelt dra ut den? Jag pinar lika mycket som Lina i Emil i Lönneberga just nu. Hmm kanske ska testa något av de billiga alternativen, hoppa från ett tak eller bli bunden bakom bilen, ingen dum ide ;)



Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Tandvärk är hemskt! Hoppas du får någon ordning på den så småningom:)



/E

2010-01-03 @ 15:19:17
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0