Imorgon skulle man ha varit påväg till Thailand!!!

Vilket fint väder det är ute, jag funderar på att gå ut på en promenad till mamsen, men jag kör nog på det lata sättet tyvärr (bil), men jag har verkligen ingen ork idag :P Kommer ändå att bli mycket GÅ en tid framöver med start redan imorgon. Jag ska ju passa Mexx i några veckor så det är lika bra att ta en vilodag från allt gående idag haha ;) Men men.

Imorgon bär det av till Thailand för några i familjen vilket jag är AVIS på. För det var ju min och älsklings resa också. JAG skulle ha åkt till Thailand imorgon :( VI skulle a åkt!!! Bajs, så det är ju en lite jobbig dag idag. NU skulle jag ha springt runt här i lägenheten för att se att jag har med mig allt, pass, pengar, kläder m.m.m.m.m Men här sitter jag nu. Bloggar och funderar på hur jag ska ta mig till mamsen. Det blir nog att jag packar ner mig själv i en resväska, så får det bli.

Men det är bara början av 2010 och detta år vet man aldrig hur det slutar ;) hihi


Ska ni resa något år 2010 ?
Vart ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0