Godissugen

Efter en härlig spa behandling känner man sig som en ny människa, men håret däremot mår inge vidare, hade hårinpackning i en timme i hopp om att det skulle kännas bättre men icke, jag får snart bita i det sura äpplet och ringa frisören :( Fan! Men än ska jag inte ge upp, jag ska nog sova med hårinpackning imorgon. Om inte det funkar får jag väl raka av mig allt hår och börja om från början. Haha näråå det skulle jag inte våga men det skulle verkligen behövas.


Åhhh vad jag är godissugen, skulle helt klart sitta bra med lite choklad nu men jag ska hålla mig till på fredag, men det är bara två dagar kvar så det borde jag klara, desutom har vi inge choklad hemma och att gå utanför dörren och sätta mig i en kall bil känns inge lockande. Får ta mig lite knäckebröd.. Jag hoppas verkligen att marabou jordgubb kommer tillbaka, saknar den jätte mycket :( helt klart en av mina favoritchoklader..

På fredag blir det en STOR GODISPÅSE med massor av choklad, oj vad jag ska unna mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0