garderob jävel

Nedrans garderob jävel. Varför kan jag aldrig göra något själv för. Som ni förstår håller jag på att möblera om här hemma och jag ska flytta en garderob från hallen till sovrummet, men den är för hög för att komma in genom köket och den är för tung för mig att böja, kommer att få hela på mig då och det vill jag ju inte, samtidigt som jag vill klara mig själv men men. Jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och vänta på att min starka karl kommer hem och hjälper mig. Jag får göra allt annat så länge.. Just nu ligger det ett berg med kläder på sängen, åhhh vad det ser ut, vet inte vart jag ska börja.. Blir galen när det är rörigt..

Nä nu måste jag sätta lite fart så att jag kommer någon vart, plus att jag måste dricka vatten för jag har fått hicka!! Finns inget värre än att hicka.. Suck!

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Det är inte lätt när det är svårt;) Men hoppas det blr ett bra resultat när du fått hjälp att flytta den iaf:)



/E

2010-01-20 @ 14:56:54
URL: http://ericaperzzon.se/
Postat av: Sandra

(Svar): Tack hjärtat! Å jag hoppas det! För det här är absolut inte kul :(. Får se vad doktorn säger nu klockan 4 också.. Oavsett så ska det bli kul att träffa dig och Tina i morn :)! PUSS! <3



Ha ha din lilla söta svagis ;)

2010-01-20 @ 16:19:38
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

(Svar): Nej det var inte bra :(, han hade trappat ner för fort på slutet ska inte kännas såhär. Så nu ska jag till apoteket och hämta ut mer :(. Ja det gör vi :) pussar!

2010-01-20 @ 17:25:11
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0