Familjen Annorlunda

Sitter och kollar på Familjen Annorlunda, jag kan inte riktigt förstå att man vill skaffa så många ungar, visst ungar är underbara men så MÅNGA och så tätt. Fyfan vad jobbigt. Nä jag ska max ha fyra barn, fast vem vet, man kanske ändrar sig och vips så har man ett helt dagis hemma.

Har man verkligen tid med alla barnen? Kostnad och skit? Varför skaffar man fler barn när man inte har plats och varför flyttar man inte då? Blir man inte lidande som större syskon, det känns som att dom äldre får bli stora så fort och hjälpa till en hel del vilket jag tycker är fel i deras ålder. Men de kanske vill det
? Vad vet jag..

Nä personligen kan jag inte fatta att man vill skaffa så många barn..Men men det är bara min åsikt!


När Niki har lagt sina elva små barn..... Hihi! Jag börjar med ETT barn så får vi se vad som händer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0