Stora muskler, Nej tack

Kom precis hem till mamsen och dom igen. Jag tog med två av mina syskon och åkte till sjukan för att hälsa på en nära person. Så himla skönt att ha körkort, man blir så mycket friare med det, jag vet inte hur jag skulle klara mig utan det så ni som fortfarande inte har det, TA DET TA DET TA DET.

Ikväll är jag barnvakt medan två i familjen är på hockeymatch. Medan dom andra sitter och käkar tänkte jag slänga in ett inlägg här, jag äter lite senare.

Åhhh jag har fått riktig träningsvärk sedan jag började träna, känner verkligen att jag har tränat bröstmusklerna, benen och ryggen, iof känner jag det i hela kroppen. Jag måste börja stretcha också, har varit slarvig med det. Alltså smärtan jag har nu är oumbärlig, kanske ska jag bara fortsätta att träna som vanligt, eller ska man ta det lugnt ? ajja det blir nog det första, har saknat att träna. Hoppas att man börjar se resultat snart, stooooooora muskler och allt, haha nä jag skojar bara. Stora muskler är inget för mig, tycker inte att det är snyggt på tjejer. Men lite muskler tackar jag inte nej till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0